Direktlänk till inlägg 8 november 2013

i wish that i could fly, way in the sky, like a bird so high, oh i might just try.

Av Sofie (nezzie) - 8 november 2013 19:52

Heeeeeeej bloggen! 

det var lov förra veckan, då var jag, sanna o matilda i göteborg o shoppa o kolla på bio :) jag köpte nya jeans, en överdel o 2 t-shirtar, jeansen från H&M, överdelen från H&M, och dom 2 t-shirtarna från ginatricot :) är supernöjd. Sen kollade vi då på bio, IRL heter den..in real life asså. Den verkade bra i början..och sen fattade vi iiiingenting xD den blev ganska konstigt, men i slutet så typ förstod man på ett ungefär ;)


det har inte hänt så mycket i veckan..mest vart ganska drygt. en dryg vecka. Blev sjuk i onsdags..trodde jag hade fått magsjuka men nepp de hade ja inte, stannade hemm på torsdag med, för säkerthetsskull ni vet. Idag var jag i skolan..fredagar går alltid så snabbt i skolan :O men de e bah bra! :) Ska snart kolla på idol, kom o tänka på att jag sa att ja skulle bli bättre på o blogga..så jag tänkte att ja skriver ett inlägg idag då :) 

Ne men jag har egentligen ingenting att berätta.. imorgon vet jag inte riktigt vad som händer..något får jag väl hoppas på.. vara me vänner eller något :)

Ska snart in till borås oxå för o köpa vinterskor, höll på o halka jättemånga gånger imorse påväg till bussen. Så behöver vinterskor. Funderar på o köpa ny vinterjacka oxå..gillar inte min röda vinterjacka så mycket :O har börjat ogilla långa jackor . . . . !

Ha de bra iallafall :) byebye! 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie (nezzie) - 25 december 2013 00:16

Lyckad Jul!              Trötta tjejer hem från mammas killes släkt där vi firade Jul <3   ...

Av Sofie (nezzie) - 24 december 2013 02:55


Tjena bloggeeen! Jag kan typ..inte sova..klockan är ganska mycket :( snart 3 på natten..men ah, jag skypar just nu med en som heter Pontus, iallafall någon som e social haha :D Jomen..det är ju då Julafton idaaag :) För de e ju tisdag idag/inatt el...

Av Sofie (nezzie) - 21 december 2013 18:24


Ska jag kanske börja videoblogga igen!? ja? nej? vad tycker ni..? jag vet inte riktigt faktiskt..  känner att de kanske blir roligare och jag kanske har mer o säga i en video än att skriva typ 2-3 rader här på bloggen. Menar inte att jag BARA ska v...

Av Sofie (nezzie) - 20 december 2013 19:59

Heeeeeejj bloggen, hur mår ni då? jag vet..jag suger verkligen på att blogga...vet inte, kanske ska man ta bort bloggen? :/ Ahh, vet inte riktigt.. iallafall..har väl haft de helt okej.. typ.   Idag fick vi jul avslutning, tjoho! :) Har något hän...

Av Sofie (nezzie) - 24 oktober 2013 22:43


omajgard heeej! förlåt för så j*vla kass uppdatering och asså...aa.. har glömt av bloggen helt och hållet och gjort massa annat och ja, det har blivit att jag glömt av bloggen  så sooorrryyy för de verkligen. Ja..vart ska jag börja? vad har hänt se...

Skapa flashcards