Direktlänk till inlägg 28 september 2013

FEST IGÅR KVÄLL PÅ SIGGES LOGE! <3

Av Sofie (nezzie) - 28 september 2013 21:02

Heeeej sorry för as kass uppdatering o skit.. asså ah. men jag har inte haft så intressanta saker o skriva om! MEN NU SÅ! hahaha! 

 

Jo, igår kväll var jag på fest med kompisar, på sigges loge i närheten av gislaved tror jag..xD haha aa sigges loge iallafall, det är ett fest/disco ställe, jag, sanna o molly var där! vi hade skit skit skit kul verkligen hahaha! massa roliga människor och jätte hög musik och ja, bästa kvällen på ÅR! hahaha (: jag, sanna o molly dansa med alla andra där, träffa nya roliga människor o dansa med och ja.. hade verkligen skit skoj alla var verkligen uppe i varv ingen kunde fan sitta still alla bara DANSA DANSA DANSA!! <3

vi åkte hemifrån vid 19.00 ungefäär (7) och de börja 20.00 (8) men vi skulle va där 19.45 (kvart i 8) för aa de var andra tonåringar där o man skulle betala inträde o sånt, de kostade 100kr :) och så slutade det 00.00 (12 på kvällen) men ja, så gick vi in o hade skit skoooj verkligen! VILKA ROLIGA MÄNNISKOR <3 bäst musik o alla var på topp humör verkligen! :)

Ni ska få se bilder OCH videoklipp :) så, jao.. kolla in!!!!


 
 
           

 
 
Albina

Albina

11 oktober 2013 19:51

Snygg blog kolla in min

http://halwas1989.wordpress.com

Sofie (nezzie)

24 oktober 2013 22:42

tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie (nezzie) - 25 december 2013 00:16

Lyckad Jul!              Trötta tjejer hem från mammas killes släkt där vi firade Jul <3   ...

Av Sofie (nezzie) - 24 december 2013 02:55


Tjena bloggeeen! Jag kan typ..inte sova..klockan är ganska mycket :( snart 3 på natten..men ah, jag skypar just nu med en som heter Pontus, iallafall någon som e social haha :D Jomen..det är ju då Julafton idaaag :) För de e ju tisdag idag/inatt el...

Av Sofie (nezzie) - 21 december 2013 18:24


Ska jag kanske börja videoblogga igen!? ja? nej? vad tycker ni..? jag vet inte riktigt faktiskt..  känner att de kanske blir roligare och jag kanske har mer o säga i en video än att skriva typ 2-3 rader här på bloggen. Menar inte att jag BARA ska v...

Av Sofie (nezzie) - 20 december 2013 19:59

Heeeeeejj bloggen, hur mår ni då? jag vet..jag suger verkligen på att blogga...vet inte, kanske ska man ta bort bloggen? :/ Ahh, vet inte riktigt.. iallafall..har väl haft de helt okej.. typ.   Idag fick vi jul avslutning, tjoho! :) Har något hän...

Av Sofie (nezzie) - 8 november 2013 19:52

Heeeeeeej bloggen!  det var lov förra veckan, då var jag, sanna o matilda i göteborg o shoppa o kolla på bio :) jag köpte nya jeans, en överdel o 2 t-shirtar, jeansen från H&M, överdelen från H&M, och dom 2 t-shirtarna från ginatricot :) är supernö...

Ovido - Quiz & Flashcards