Direktlänk till inlägg 11 september 2013

Borås istället för lektioner :)

Av Sofie (nezzie) - 11 september 2013 16:15

Heeej, idag..så var våran klass inte i skolan, utan vi var i borås istället..våran klass o våra bild lärare åkte till borås, vi skulle till ett konstmuseeum, och först fick vi gå själva i stan med vem/vilka vi ville, jag gick med matilda,isabella och Sofie:) vi skulle kolla på olika statyer och säga vad jag tyckte om dom osv osv..


Sen, efter vi hade kollat på 12 statyer, så gick vi och åt, vi delade på oss, så jag o matilda gick till KingKebab för att äta pizza :) vi tog kebabpizza och cola :) sen när vi skulle ut därifrån så var vi jätte mätta xD guud va ont i magen man hade xD haha! så mötte vi sofie och isabella,alla vi gick in på kicks för att sofie o isabella skulle köpa något, då tänkte jag o matidla att vi kan la oxå köpa något, så de blev varsitt nagellack, jag köpte typ aprikos färgat, Matilda köpte lila glittrig


sen så gick vi ut från kicks, gick in i en kiosk för o köpa tuggummi, och HAHAHA gud när vi stog i kön för att betala.. OMG hahahah kommer aldrig glömma detta som hände xD

det var en tjej, med vääldigt långt hår framför oss, och vi kände inte henne,så hon stog framför oss, hahaha och helt plötsligt börjar matilda ta i hennes hår och säger ''guuud va långt håår..'' tjejen bah ''haha shit va rädd jag blev, va?''

och asså jag tänkte såhär ''asså omfg vafan håller matilda på med xD'' men jag trodde matilda kände hon xD

och så när tjejen vände sig om mot oss så man såg hennes ansikte, så fattade matilda att de var en helt random person som hon aldrig sett förut, matilda bah ''MEN GUD..FÖRLÅT'' tjejen bah ''haha de gör inget'' xD matilda tyckte de va så pinsamt så hon försökte gömma sig bakom mig xD HAHAHAHA asså vad jag stog och skratta! kunde knappt stå på mina egna beeen xD hahahah omfg! så jääävla pinsamt, stackars matilda XD

Så när vi gick ut ur kiosken så börja vi GAP SKRATTA verkligen! hahaha xD jag bah ''vafan höll du på med???xD''

matilda bah: ''HAAHAH men jag trodde att det var sofiiiee'' HAHAHAHAHA XD hon trodde de var en av våran klasskompis som stog framför oss xD PAHAHAHAHA omg en dag jag aldrig glömmer! xD


sen så skulle vi in på museeumet o se olika konst saker!

sen åkte vi bussen tillbaka till skolan, jag o matilda gick direkt till bussen för vi slutate när vi kom tillbaka till skolan :)


HAHA så såg våran fina dag ut xD! omg skrattar så fort jag tänker på de i kiosken....matildas min asså xD

aja, hahaa nu ska jag kolla på film och försöka sluta skratta :D hejdåh, hah xD


bjuder på dessa fina bilder som jag tog igår när matilda fick skrattanfall..som vanligt x) döda mig inte för bilderna matilda ;* xD

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie (nezzie) - 25 december 2013 00:16

Lyckad Jul!              Trötta tjejer hem från mammas killes släkt där vi firade Jul <3   ...

Av Sofie (nezzie) - 24 december 2013 02:55


Tjena bloggeeen! Jag kan typ..inte sova..klockan är ganska mycket :( snart 3 på natten..men ah, jag skypar just nu med en som heter Pontus, iallafall någon som e social haha :D Jomen..det är ju då Julafton idaaag :) För de e ju tisdag idag/inatt el...

Av Sofie (nezzie) - 21 december 2013 18:24


Ska jag kanske börja videoblogga igen!? ja? nej? vad tycker ni..? jag vet inte riktigt faktiskt..  känner att de kanske blir roligare och jag kanske har mer o säga i en video än att skriva typ 2-3 rader här på bloggen. Menar inte att jag BARA ska v...

Av Sofie (nezzie) - 20 december 2013 19:59

Heeeeeejj bloggen, hur mår ni då? jag vet..jag suger verkligen på att blogga...vet inte, kanske ska man ta bort bloggen? :/ Ahh, vet inte riktigt.. iallafall..har väl haft de helt okej.. typ.   Idag fick vi jul avslutning, tjoho! :) Har något hän...

Av Sofie (nezzie) - 8 november 2013 19:52

Heeeeeeej bloggen!  det var lov förra veckan, då var jag, sanna o matilda i göteborg o shoppa o kolla på bio :) jag köpte nya jeans, en överdel o 2 t-shirtar, jeansen från H&M, överdelen från H&M, och dom 2 t-shirtarna från ginatricot :) är supernö...

Ovido - Quiz & Flashcards