Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

Jippi fredag! (^_^)

Av Sofie (nezzie) - 23 augusti 2013 15:36

Heej allihopaaa! Hur mår niii?
Ja mår bra iallafall, Idag var de inga lektioner i skolan :) de va chill, och vi fick sluta tidigare,vi fick sitta o lyssna på någon som jobba på Ginatricot, asså herregud han prata jättesnabb och jättemycket han andades ju knappt xD asså han bah babbla på exakt hela tiden i över en timma! Jag o Matilda fick panik av att sitta i över en timma o lyssna på de han snacka om.. Sen höll vi på me något på datorn, och när jag o min grupp var färdiga, så var klockan 13.57 och bussen gick 14.00 så jag sprang upp till mitt skåp, hämta min jacka, låste skåpet o sprang till busshållplatsen, och jag hann med 2 bussen :D så de va gött att komma hem vid tio över 2 typ.
När jag kom hem, sa mamma att vi skulle äta tacos!:) yay de e asgott!
Sen så gjorde jag "om" mina svarta shorts o en hel svart t-shirt för dom såg så tråkiga ut så ja fixa till dig med att jag satte på nitar :) bilder kommer!
Och så fick jag en parfym av mamma som lukta underbart asså! Så den blev ja oxå nöjd med! Ha en bra fredag allihopa :) hejdåååa!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie (nezzie) - 25 december 2013 00:16

Lyckad Jul!              Trötta tjejer hem från mammas killes släkt där vi firade Jul <3   ...

Av Sofie (nezzie) - 24 december 2013 02:55


Tjena bloggeeen! Jag kan typ..inte sova..klockan är ganska mycket :( snart 3 på natten..men ah, jag skypar just nu med en som heter Pontus, iallafall någon som e social haha :D Jomen..det är ju då Julafton idaaag :) För de e ju tisdag idag/inatt el...

Av Sofie (nezzie) - 21 december 2013 18:24


Ska jag kanske börja videoblogga igen!? ja? nej? vad tycker ni..? jag vet inte riktigt faktiskt..  känner att de kanske blir roligare och jag kanske har mer o säga i en video än att skriva typ 2-3 rader här på bloggen. Menar inte att jag BARA ska v...

Av Sofie (nezzie) - 20 december 2013 19:59

Heeeeeejj bloggen, hur mår ni då? jag vet..jag suger verkligen på att blogga...vet inte, kanske ska man ta bort bloggen? :/ Ahh, vet inte riktigt.. iallafall..har väl haft de helt okej.. typ.   Idag fick vi jul avslutning, tjoho! :) Har något hän...

Av Sofie (nezzie) - 8 november 2013 19:52

Heeeeeeej bloggen!  det var lov förra veckan, då var jag, sanna o matilda i göteborg o shoppa o kolla på bio :) jag köpte nya jeans, en överdel o 2 t-shirtar, jeansen från H&M, överdelen från H&M, och dom 2 t-shirtarna från ginatricot :) är supernö...

Skapa flashcards