Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

Onsdag/ingen PLL?:O

Av Sofie (nezzie) - 14 augusti 2013 19:13

Heii. Idag är de onsdag, jag trodde att jag skulle ha mer att skriva om idag, men antagligen inte xD eller kanske..
Anyway, har nyss ätit, är skit mätt nu haha, har väldigt ont i magen ;(

Var inne idag på internet för att se om PLL kommit ut, asså pretty Little liars, men de nya avsnittet har inte kommit ut :o, kommer de Inge mer PLL? Nån som vet? Vore schysst ifall ni kunde skriva de till mig här på bloggen eller på kik!

Ska kolla igen för säkerhetskull, men ni kan kika mig ni som vet något.

Kik: nezziesoffe

Bjuder på dessa bilder.. Snygga i know!
Fråga mig inte varför vår katt e inne i MIN garderob..

 
 
Ingen bild

Matilda

15 augusti 2013 14:45

Hehe,det kommer senare på kvällen :)<3

Sofie (nezzie)

15 augusti 2013 17:54

Japp. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie (nezzie) - 25 december 2013 00:16

Lyckad Jul!              Trötta tjejer hem från mammas killes släkt där vi firade Jul <3   ...

Av Sofie (nezzie) - 24 december 2013 02:55


Tjena bloggeeen! Jag kan typ..inte sova..klockan är ganska mycket :( snart 3 på natten..men ah, jag skypar just nu med en som heter Pontus, iallafall någon som e social haha :D Jomen..det är ju då Julafton idaaag :) För de e ju tisdag idag/inatt el...

Av Sofie (nezzie) - 21 december 2013 18:24


Ska jag kanske börja videoblogga igen!? ja? nej? vad tycker ni..? jag vet inte riktigt faktiskt..  känner att de kanske blir roligare och jag kanske har mer o säga i en video än att skriva typ 2-3 rader här på bloggen. Menar inte att jag BARA ska v...

Av Sofie (nezzie) - 20 december 2013 19:59

Heeeeeejj bloggen, hur mår ni då? jag vet..jag suger verkligen på att blogga...vet inte, kanske ska man ta bort bloggen? :/ Ahh, vet inte riktigt.. iallafall..har väl haft de helt okej.. typ.   Idag fick vi jul avslutning, tjoho! :) Har något hän...

Av Sofie (nezzie) - 8 november 2013 19:52

Heeeeeeej bloggen!  det var lov förra veckan, då var jag, sanna o matilda i göteborg o shoppa o kolla på bio :) jag köpte nya jeans, en överdel o 2 t-shirtar, jeansen från H&M, överdelen från H&M, och dom 2 t-shirtarna från ginatricot :) är supernö...

Ovido - Quiz & Flashcards