Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

Bästisdag! / Liseberg imön!

Av Sofie (nezzie) - 8 augusti 2013 22:36

Heeeej, idag har jag vart med Matilda, de va sjukt längesen vi träffades så de va ju kul idag! :)
Vi kolla på 2 filmer, Texas chainsaw & Aurore .. Aurore va så sjukt sorgligt!:( och Texas chainsaw va bara sjuk.. XD
Umm, så jappz de va skojigt :)

Imorgon åker jag o bästa cassandra till Liseberg, de bli skitskoj har aldrig vart i Liseberg med henne.. Så de kommer bli kul, åka atmosfear o sånt ;) wiho!
Kanske kan göra en video imorgon på morgonen eller något.. Bara för skoj skull xD får väl se..
Nu ska jag kolla på en till film, tredje filmen idag haha :)
Så.. Yes ha de skoj allihopa.. För de kommer jag ;)

Haaaaajdå!

Bjuder på dessa, jag o Matilda!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie (nezzie) - 25 december 2013 00:16

Lyckad Jul!              Trötta tjejer hem från mammas killes släkt där vi firade Jul <3   ...

Av Sofie (nezzie) - 24 december 2013 02:55


Tjena bloggeeen! Jag kan typ..inte sova..klockan är ganska mycket :( snart 3 på natten..men ah, jag skypar just nu med en som heter Pontus, iallafall någon som e social haha :D Jomen..det är ju då Julafton idaaag :) För de e ju tisdag idag/inatt el...

Av Sofie (nezzie) - 21 december 2013 18:24


Ska jag kanske börja videoblogga igen!? ja? nej? vad tycker ni..? jag vet inte riktigt faktiskt..  känner att de kanske blir roligare och jag kanske har mer o säga i en video än att skriva typ 2-3 rader här på bloggen. Menar inte att jag BARA ska v...

Av Sofie (nezzie) - 20 december 2013 19:59

Heeeeeejj bloggen, hur mår ni då? jag vet..jag suger verkligen på att blogga...vet inte, kanske ska man ta bort bloggen? :/ Ahh, vet inte riktigt.. iallafall..har väl haft de helt okej.. typ.   Idag fick vi jul avslutning, tjoho! :) Har något hän...

Av Sofie (nezzie) - 8 november 2013 19:52

Heeeeeeej bloggen!  det var lov förra veckan, då var jag, sanna o matilda i göteborg o shoppa o kolla på bio :) jag köpte nya jeans, en överdel o 2 t-shirtar, jeansen från H&M, överdelen från H&M, och dom 2 t-shirtarna från ginatricot :) är supernö...

Skapa flashcards