Direktlänk till inlägg 26 juli 2013

At grandma! >_<

Av Sofie (nezzie) - 26 juli 2013 16:17

Heeeey! Rubriken säger ju allt. Är hos farmor nu.. Kom hit för kanske en timme sen, sitter i soffan och kollar på Family Guy med brorsan menas vi väntar på att maten ska bli klar, kyckling, ris o currysås! :)
Fick lite kläder och så ska jag få sminklåda eller något me smink, kommer inte ihåg vad farmor sa xD
Och jag fick ett rosa linne från H&M, och ett par jeggings från ginatricot eller vad det var. Snygga var de iallafall :) på torsdag så ska vi åka till Liseberg, eller aa.. Vi tror vi kommer åka. 80% säkert typ.
Den 1 september så ska jag, mamma o mammas killes syster o så var de nog..någon mer troooor jag. Aa iallafall vi ska till Ullared den 1 september (kanske?) vet inte om dom bestämt de helt men de tror jag :) och när jag går i 9an får jag halva mitt studiebidrag som ligger runt 625kr så då ska jag ta med mig 400kr av de ungefär och köpa ett par jeans, en tröja, 1 t-shirt och något mer :) ska shoppa lite inför vintern o sånt jag vill/behöver. Men jaja, ha de bra bjuder på lite bilder ;)

Har man inget att göra så..varför inte testa farmors solglasögon?xD

 
 
Mudd^^

Mudd^^

26 juli 2013 20:42

Det blir du, din mamma, jag, min mamma, Jannes mamma och Jannes farmor :)

http://mudd.webblogg.se

Sofie (nezzie)

26 juli 2013 20:45

Jaha okej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie (nezzie) - 25 december 2013 00:16

Lyckad Jul!              Trötta tjejer hem från mammas killes släkt där vi firade Jul <3   ...

Av Sofie (nezzie) - 24 december 2013 02:55


Tjena bloggeeen! Jag kan typ..inte sova..klockan är ganska mycket :( snart 3 på natten..men ah, jag skypar just nu med en som heter Pontus, iallafall någon som e social haha :D Jomen..det är ju då Julafton idaaag :) För de e ju tisdag idag/inatt el...

Av Sofie (nezzie) - 21 december 2013 18:24


Ska jag kanske börja videoblogga igen!? ja? nej? vad tycker ni..? jag vet inte riktigt faktiskt..  känner att de kanske blir roligare och jag kanske har mer o säga i en video än att skriva typ 2-3 rader här på bloggen. Menar inte att jag BARA ska v...

Av Sofie (nezzie) - 20 december 2013 19:59

Heeeeeejj bloggen, hur mår ni då? jag vet..jag suger verkligen på att blogga...vet inte, kanske ska man ta bort bloggen? :/ Ahh, vet inte riktigt.. iallafall..har väl haft de helt okej.. typ.   Idag fick vi jul avslutning, tjoho! :) Har något hän...

Av Sofie (nezzie) - 8 november 2013 19:52

Heeeeeeej bloggen!  det var lov förra veckan, då var jag, sanna o matilda i göteborg o shoppa o kolla på bio :) jag köpte nya jeans, en överdel o 2 t-shirtar, jeansen från H&M, överdelen från H&M, och dom 2 t-shirtarna från ginatricot :) är supernö...

Ovido - Quiz & Flashcards